Re: SIWZ -komputery

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 21:07:56 MET DST

Mark pisze:
> No obowiazuje. I nie ci sie zepsuje powiedzmy 5 komputerow, i dostawca ma 14
> dni roboczych na ich naprawe "gwarancyjna". I tak 5 razy w roku, wszystko
> zgodnie z prawem a twoja firma lezy i kwiczy bo ludzie nie maja na cyzm
> pracowac.
Mam wrażenie, że patrzymy na przetargi z zupełnie innych punktów
widzenia. Ja przez pryzmat dużej jednostki budżetowej, w której jest
przynajmniej kilkaset komputerów, a Ty z punktu widzenia 1-osobowej
działalności, w której psuje się na raz 5 komputerów, co rozkłada pracę
firmy :->
Przyjmij do wiadomości, że ludzie w jednostce budżetowej i tak będą
pracować (czytaj: dostawać pieniądze), niezależnie od tego czy ich
komputery będą akurat działać, czy nie. Będą pracować niezależnie od
tego, czy kupisz im komputery za 1000, czy 10000 PLN, a do tego
zaryzykuję śmiałą tezę, że nie wpłynie to znacząco na wyniki ich pracy
:-> Koniec tematu, bo przykładasz do jednostek budżetowych taką samą
miarę jak do działających na wolnym rynku firm, a to poważny błąd.

--
Pozdrawiam
Maciek