Re: laptopy i uziemienie

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Jul 2009 - 18:23:20 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:h4lc2l$ead$1@inews.gazeta.pl...

> Rozbieralem kiedys starszy zasilacz do Acera i do HP - oba mialy
> "symulacje" uziemnienia - w obu przypadkach gniazdko uziemnienia wisialo w
> powietrzu.

Teraz zmierzyłem dwa zasilacze które mam pod reką:
- zasilacz od LenovoN200 prawdopodobnie ma uziemienie tylko wprowadzone w
swoją obudowę, występuje brak przejścia pomiędzy bolcem a minusem
wyjściowym.
- zasilacz od MSI Wind jest faktycznie uziemiony - bolec uziemiajacy ma
kontakt z minusem na kablu wyjściowym.

--
B.G