Re: Nietypowy... problem Radeon vs.GeForce

Autor: Jan <kwlsk5_at_gmail.com>
Data: Mon 27 Jul 2009 - 22:22:18 MET DST

On 27 Lip, 16:33, STranger <p...@naberdyczow.ue> wrote:

> Cóż.. zamienił stryjek siekierkę na kijek! ;)
> Zawsze kupuję karty na GPU firmy ATI ze względu m.in. na większą od
> nvidii funkcjonalność oprogramowania i wsparcie w razie ewentualnych
> problemów.
>
> --
> pozdrawiam
> STrangerhttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

@STranger
cóż, no zamieniłem ale karta jest na gwarancji, kupiona na allegro
jako używana i spokojnie mogę ją chyba puścić, jeśli NIC z nią nie da
się zrobić...

Btw. mam pytanie: da się na Radeonie zrobić tak: film DVD poprzez
CyberLink PowerDVD idzie na TV, a pulpit windowsa XP jest wyświetlany
na monitorze LCD?