Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?

Autor: c)RaSz <barra6WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 22:20:35 MET DST

Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych, dawno jednak z
tego nie korzystałem, a teraz, gdy próbuję, to wyświetla mi się komunikat o
błędzie:

Konfiguracja:

   Konto: news.tpi.pl
   Serwer: news.tpi.pl
   Protokół: NNTP
   Port: 119
   Zabezpieczenie (SSL): 0
   Kod: 800ccc0d

 - oraz informacja, że nie można znaleźć tego serwera. Zapewne go już nie ma,
a ja przeoczyłem jakieś info o nowych ustawieniach. Czy ktoś może mi napisać
jak zmusić OExpress do uwzględnienia nowego serwera (TePsy!) i wczytania
listy grup dyskusyjnych? Jakie trzeba tam dać ustawienia dotyczące serwera
obsługującego grupy?

Pozdrawiam (c)RaSz