Re: super pendrive

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 21:17:49 MET DST

> Ale niech mi ktoś poda jakieś *sensowne* sposoby wykorzysta-
> nia takiej pojemności *przenośnego* nośnika danych.

Jeden łepek niesie do drugiego łepka całe 10 giga lewych filmów i seriali.
Nie chce mu się wypalać kilku płyt, wyciągać dysku twardego, zwisa mu
trwałość nośnika bo jak padnie to se kupi drugi.

Poza tym, jeśli często (nawet co minutę) nagrywamy 1 giga na pendrive'a, to
pen 16-gigowy wytrzyma 16 razy dłużej niż 1-gigowy.

--
Azarien