Re: odkurzacze

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 02:10:53 MET DST

Órzytkownik "Radosław Sokół" napisał:
> Jak to nie? Przecież kilka scalaków generujących 1.6 kW mocy
> w chwilę osiągnie dobrych 200 deg C. Chyba, że będziesz je
> chłodził wodą.

każdą, powtarzam, każdą moc można odprowadzić pasywnie!:O)

> Ale pasywne chłodzenie w zamkniętej, często wsuniętej w ja-
> kąś szafkę obudowie wyposażonej wyłącznie w nieco szpar
> wentylacyjnych nie poradzi sobie z rozproszeniem takiej
> mocy w powietrzu.

nic nie jesst zamknięte w pudełku, bo wszystkie radiatory znajdują się na
zewnątrz!:O)

> 2) Z tą ilością krzemu to przesadziłeś. Uważasz, że w tran-
> zystorze mocy jest kilkaset mm^2 krzemu?

hahaha, kilkaset, dobre, proponuje roztłuc sobie procesorek i naocznie
sprawdzić ile tam tego krzemu jest, i zapewniem cię, powtarzam, zapewniem
cię ze jest to porównywalna ilość co w kilku tranzystorkach mocy!:O)