Re: czyszczenie klawiatury...

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 25 Jul 2009 - 18:00:51 MET DST

On Fri, 24 Jul 2009 16:51:08 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski
<mikmach@wp.pl> wrote:

> [...]

moja kolezana ma cos takiego na kazdej klawiaturze (przynajmniej na
srodkowej jej czesci) po niecalym roku pracy. zatrudnie ja jako
praczke do klawiatur.

>Przy najbliższym czyszczeniu klawiatury mam zamiar wydłubać wszystkie
>klawisze a potem losowo je powkładać z powrotem. Nikt już
>nie usiądzie przy moim komputerze, <evil laugh>ha, ha, ha</evil laugh>

coraz wiecej ludzi pisze bezwzrokowe i jest im rybka co jest na
klawiszach napisane. wazne zeby te pypcie na [F] i [J] byly. <rs>