pliki ghosta

Autor: news.neostrada.pl <mg.kasuj_at_bartoszyce.info>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 20:34:09 MET DST

witam
swego czasu zrobilem obraz partycji systemowej ghostem 7.0.
Niestety, nie moge jej teraz przywrocic, poniewaz gdzies mi sie zapodziala
plyta startowa (z ghostem) a za cho... nie moge znalezc tego programu w
sieci..

Czy sa jakies alternatywne programy ktore zechca wspolpracowac z obrazami
ghosta??

A moze jakas dobra duszyczka podeslala by mi na maila ten
programik..najlepiej w wesji polskiej..tudziez czynny link..

pozdrawiam
Mirek