Re: [upgrade] AGP Radeon9200 -> ? / Athlon 2000+ -> ?

Autor: STranger <pisz_at_naberdyczow.ue>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 18:06:21 MET DST

Michał pisze:

> Swego czasu wymieniłem Radeona 9550 na X1950 GT - efekt: starsze gry
> chodzące płynnie na nisko-średnich ruszyły płynnie na wysokich

Potwierdzam. Radeon x1950Pro na AGP to najlepsze i najbardziej
ekonomiczne rozwiązanie na AGP do średnio szybkich CPU. Przyspieszenie
grafiki będzie niesamowite. A wiem co mówię bo akurat sprzedaję taką
grafikę na allegro, sam kiedyś też zmieniałem Radeona 9550 na x1950Pro.
Vide link w moim sigu.

Moim zdaniem jak najbardziej jest sens upgradować CPU do XP3200+. To
kilkadziesiąt złotych na allegro i ma zupełnie inny komputer.
RAM - także niezbędna sprawa, ale to kwestia już omówiona :)

--
pozdrawiam
STranger