Re: [upgrade] AGP Radeon9200 -> ? / Athlon 2000+ -> ?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 13:24:49 MET DST

Michał wrote:

> Swego czasu wymieniłem Radeona 9550 na X1950 GT - efekt: starsze gry
> chodzące płynnie na nisko-średnich ruszyły płynnie na wysokich; nowsze
> gry kulejące na niskich kulały nadal, mimo podkręconego procesora (2000+
> 1666MHz @ 2600+ 2080 MHz), najnowsze nie ruszyły wogóle ze względu na
> brak instrukcji SSE2 w procesorze - szkoda 250 zł
>
> Do takiego komputera brałbym jednak jakąś kartę obsługującą DX 9.0c i
> shadery 3.0 (można pociupać np. w Bioshock) ale przede wszystkim więcej
> RAM (+1024MB) - jaką? - zależy od tego ile chcesz na nią wydać

Hej,
ogĂłlnie mam nadziejÄ™, ĹĽe typowe gry przygodowe (point&click a nie
TombRider) jeszcze podziałają. Mnie właśnie najbardziej interesuje
k. graficzna na AGP, co będzie działać na takiej płycie i właśnie nie
będzie majątku kosztować. Coś za 200zł kupię? Przyglądać się np.
takiej aukcji?
http://www.allegro.pl/item693765584_palit_radeon_x1950_gt_512_mb_256bit_ddr3.html

--
Dominik Siedlak (bachus)