Re: netbook II gen.

Autor: Technolog <technokraton_at_gmail.kropka.com>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 11:39:33 MET DST

Dnia Thu, 23 Jul 2009 19:13:41 +0200, Piotr M napisał(a):

> Coś mi to przypomina..
> HTC - Ekran dotykowy 4.3", procesor 1GHz, 320MB RAM
> komórka...
>
> http://technowinki.onet.pl/1,356,2013199,1,wiadomosc.html

NEtbooki i telefony idą w jednym kierunku. Ktoś powie, ograniczeniem
telefonu jest wielkość wyświetlacza - ale to tylko zawężone myślenie, bo w
kolejce do produkcji masowej stoją już giętkie/składane wyświetlacze. Więc
urządzenie wielkości dzisiejszej komórki za czas jakiś będzie miało
wysuwany/rozkładany (holograficzny?) wyświetlacz o docelowej przekątnej
znacznej - kilku, może kilkunastu cali.