Re: netbook II gen.

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 07:02:14 MET DST

Końrad (o) wrote:
> ciekawy wątek - w jakim kierunku w ogóle pobiegnie technika, co będzie
> produkowane/kupowane w najbliższym czasie (np. jakie netbooki), a jaki
> będzie trend w dłuższym okresie (jakie produkty i technologie)?

Producenci zauwazyli, ze zainteresowanie rynku jest ogromne, wiec tak
naprawde nie musza sie poki co wysilac - wystarczy miec w ofercie
przecietnego malucha w cenie podobnej jak u konkurencji. A przeciez pole
do popisu jest ogromne - pewnie juz niedlugo zacznie sie walka nie tylko
na wyposazenie, ale (moze przede wszystkim) na design i (byc moze, bo to
podniosloby koszty) jakosc wykonania. W tej kwesti jest sporo do
nadrobienia. Poza tym przydalaby sie mimo wszystko wyzsza wydajnosc - sama
nazwa mowi, jakie jest przeznaczenie NETbookow, tymczasem przecietna
maszyna nie radzi sobie ze wspolczesnymi, co bardziej naladowanymi flashem
i java stronami, a slideshow mnie nie bawi... wiec czekam.

k,