Re: Dysk zewnętrzny do backupu - jaki? Albo program?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 20:36:31 MET DST

Użytkownik "Warek" <user.e2@op.pl> napisał w wiadomości
news:h49sg7$qiv$1@news.onet.pl...
> Przyłanczam się do pytania kolegi.
> Dobrze by było by odezwał sie ktoś kto kupił jakiś zewnętrzny dysk i
> napisał swoje spostrzerzenia

  Mam obudowę na której pisze "ICY BOX" (esata+kieszeń + kable do
podłaczenia z zewnątrz + USB), w środku dysk 500GB, oraz obudowę iBox (tylko
USB) z dyskiem 160GB, używam Image for Windows
(http://www.terabyteunlimited.com/image-for-windows.htm) - jedyne
spostrzeżenie to takie, że IfW zachowuje się normalnie i w porównaniu z
backupem Visty (przed SP1 - teraz nie wiem bo nie używam) - jest np. możliwe
użycie IfW jako wtyczki do BartPE co w efekcie pozwala na odtwarzanie RAID1,
którego używam (gdy kupiłem IfW były z tym problemy teraz może jest
inaczej).

  Jako ciekawostkę dodam, że używam IfW do szybkiego zmniejszania wielkości
dysków virtualnych (.vhd) przez proste zrobienie backupu i jego odtworzenie
:)

--
marfi