Re: Pavilion dv3660 - BIOS i XX

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 12:37:48 MET DST

Dnia Wed, 22 Jul 2009 21:58:30 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> No ale w takim razie powinna wystarczyć informacja "z dołu":
> zakupiony sprzęt nie obsługuje Windows XP, decydent się po-
> mylił i naraził firmę na straty.

Decydent jest wiceprezesem, wiec nikt mu nic nie zrobi.
Pavillion juz dziala z Xp, tyle ze to.. taki mocno wykastrowany Pavillion.
Sterowniki ruszyly, ale niektore oprogramowanie - typu HP MediaSmart,
Digital Persona - juz nie, i nie ma sily go zmusic do pracy z XP. Az zal go
uzywac do XP
Gorzej bedzie jak sie cos sypnie, i przyjedzie ktos z HP - gwarancja
toooooooooooooooooo 3 lata na miejscu - i stwierdzi ze jak XP to on sie nie
tknie. I bedzie jajo.. ale to juz nie moje zmartwienie.

--
Mark