Problem z kartą HD 4850 512 MB GDDR3

Autor: Raker <rakerWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 11:46:38 MET DST

Witam,
zakupiłem sobie kartę graficzną HD 4850 512 GDDR3 i pojawiły się problemy gdy
chciałem ją zainstalować na mojej płycie głównej GA-M55plus-S3G która to ma
zintegrowaną grafikę. Nowa karta powinna działać na porcie PCIE jednak gdy włączam
ja do tego portu i podłączam monitor jest czarny ekran. System się ładuję ale nic
nie widać oczywiście na monitorze. Próbowałem resetować BIOS. Jest tam ustawiona
funkcja wykrycia innej karty na tym porcie jednak nic nie znajduje. Nic nigdy nie
instalowałem na ten port. Jego się jakoś instaluje wcześniej? Tak samo windows nie
wykrywa nowego sprzętu.

Jakieś sugestie?

Z góry dziękuje
raker