Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Jul 2009 - 00:09:21 MET DST

Dnia Wed, 22 Jul 2009 21:33:03 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Owszem, ale dobry program do tworzenia obrazów ignoruje
> wolne miejsce, a warto mieć obraz od razu ze wszystkimi
> danymi. Jeżeli ktoś tworzy w ogóle obrazy, oczywiście.
[...]

Do odtworzenia systemu nie jest potrzebny obraz zawierający faftyliony
mp3-jek ani rozdęte, kilkugigabajtowe foldery z grami czy też foldery z
instalkami/sterownikami. To wszystko powinno siedzieć na innej,
niesystemowej partycji. Po to właśnie m.in. wymyślono partycje, żeby
odseparować system od mniej/bardziej ważnych danych. I stosuje się tę
zasadę z powodzeniem we wszelkiej maści systemach unixopodobnych.

Owszem, napiszesz że dobry program do tworzenia obrazów powinien
umożliwiać odfiltrowanie takich folderów, a ja Ci odpiszę, że opisujesz
świat idealny. Dotyczy to też pozostałych Twoich uwag w tym wątku, co
czyni dalszą dyskusję o nich hmmm mało rozwojową :-).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/