Re: super pendrive

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 22:10:03 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> 1) Dyski 2.5" są przystosowane do przenoszenia.
Chyba, ze wzgledu na rozmiar.

> 2) A pamięć Flash EEPROM nie jest przystosowana do częstego
> zapisywania danych. A przynajmniej nie jest *zbyt dobrze*
> przystosowana.

Dobra, wiec uwazaj sobie, ze nikt nie wykorzysta 8GB pendriva, bo Ty nie
wykorzystasz. Wszyscy wola nosic dyski 2,5 niz male klucze, bo Ty wolisz
i kazdy nosi torbe/plecak, bo Ty nosisz.
Ciekawe jak ja bym wygaldal przed kontrahentami w garniturze, krawacie i
TORBIE/PLECAKU na ramieniu.

Mozesz pojac to, ze rozni ludzie maja rozne wymagania, i ze moga byc
rozne od Twoich?