Re: odkurzacze

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 20:53:13 MET DST

Órzytkownik "Leszek K." napisał:
> Jeżeli słuchasz typowej muzyki na wzmacniaczu o mocy 400 W z maksymalną
> głośnością, przy której nie ma przesterowań przy "pikach" to średnia moc
> idąca na głośniki nie przekracza 40 W. No chyba, że słuchasz szumu z
> generatora. Puszczenie na dłuższy czas pełnej mocy spowodowałoby po prosty
> zadziałanie zabezpieczeń termicznych i w zależności od typu albo
> ograniczenie mocy, albo wyłączenie wzmacniacza.

w jakm procencie mocy ja wykożystuję mój wzmacniacz to jest moja prywatna
sprawa i nie ma to nic wspulnego z tematem, ale zapewniam cię że nie ma
żadnego problemu wyciągnąć z niego 100% mocy na jaką został zaprojektowany
(najwyżej muza będzie raczej niesłuchalne),
ale zapewniem cię ze jesli wzmacniacz jest projektowany na X watuf mocy, to
taką moc potrafi spokojnie oddać głośnikom przerzez jakiś czas ciagły bez
spalenia sie!!!:O)