Re: super pendrive

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 20:00:26 MET DST

On Wed, 22 Jul 2009 19:44:29 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Do kałuży? Też nie przeżyje.

HDD ma znacznie mniejsza szanse przezycia.
a w zoo, jak slon nadepnie? a na poligonie jak czolg przejedzie? a jak
z samolotu wypadnie? albo z samochodu na autostradzie?

>Zawsze mam przy sobie w plecaku dysk 2.5" w kieszeni USB.
>*Nic* mu się jeszcze nie stało. Za to mogę spokojnie co
>minutę nawet zapisywać coś na nośnik,

tu posluze sie twoim ulubionym: po co?

>nie bojąc się, że
>po pół roku zajadę pamięć Flash.

nie masz rowniez zadnej pewnosci, ze ten dysk bedzie zyl za rok.
<rs>