Re: ZASILACZ - ILE WATÓW??? - TEST zużycia energii.

Autor: WS <LipnyAdresDlaSpamerow_at_chello.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 09:49:17 MET DST

On 22 Lip, 08:00, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:

> 1. Podaj typ (i producenta miernika), sprawdzimy czy się nadaje do tego
> celu.
> 2. Jestem zainteresowany poborem mocy w stanie wstrzymania w stosumnu do
> stanu wyłączenia.

w jakim celu maja byc robione te pomiary?
jesli do doktoratu o wplywie wlaczonych kompow na srodowisko, to
miernik musi byc full profi z certyfikatami i blogoslawienstwem... ;)

jesli chodzi tylko o koszty uzytkowania, to najprosciej i
__najdokladniej__ wlasnym licznikiem pradu (tym wg. ktorego placi sie
rachunki)... ~10 minut to nie zajmie
z ciekawosci mozna by zrobic 2 pomiary:
 1. wlaczony sam komp
 2. komp plus np. zarowki ~500W (tylko moc tych zarowek trzeba by tez
zmierzyc licznikiem, a nie odczytac z pudelka :)

WS