Re: ZASILACZ - ILE WATÓW??? - TEST zużycia energii.

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 01:54:39 MET DST

CUT_INZ pisze:

> Tak, to taki mały dostępny w handlu watomierz za 17k zł. Oczywiście
> można go kupić.
>
> Jakbyś przeczytał mój post, to dowiedziałbyś się, że nie używałem
> marketowych zabawek.

Ano faktycznie nie doczytałem, co nie zmienia faktu że miernik nawet
wielki jak amplituner i za 17k zł zazwyczaj nie jest uniwersalny i nie
do wszystkich pomiarów sie nadaje. Szczególnie że, jak piszesz, nie za
bardzo się w tej materii orientujesz.
Jeśli możesz podaj mi dokładny symbol tego miernika.