Re: ZASILACZ - ILE WATÓW??? - TEST zużycia energii.

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Jul 2009 - 00:15:17 MET DST

Dnia 21-07-2009 o 23:44 Padre napisał na pl.comp.pecet:

> Pewnie z tego że dostępne w handlu popularne watomierze

Może to niewiarygodne, ale prawdziwe, że wyłączony komp pobiera prąd.
Mało tego, możemy go wyłączyć takim klawiszem z tyłu obudowy, a on
nadal będzie brał jeszcze kilka wat. Do pomiaru wystarczy amperomierz
klasy 2,5. Dlatego pisałem niedawno jak dla naszej kiezeni ważna jest
listwa z wyłącznikiem. Mój zasilacz pobiera "zaledwie" 14W. Czyli te
Chiftecki wcale nie są takie cacy.

--
Wiesław
Opera Mail