Re: Jak podzielić dysk?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 23:46:12 MET DST

Dnia 21-07-2009 o 23:13 Animka napisał na pl.comp.pecet:

> Chyba ktoś powinien Cię zjechać za to, ze nieprawdę podajesz. Jest, ale
> wyślij do...., a to jest wielka różnica.
> Kliknij sobie i się przypatrz, czy jest opcja przeniesienia. Ale może
> Ty linuxa używasz.

Nie, Visty i dla Ciebie nie będę instalował XP, żeby sobie dokładnie
przypomnieć,
bo Ty takiej prostej rzeczy nie potrafisz znaleźć.
http://www.centrumxp.pl/WindowsXP/429,1,Zmiana_domy%b6lnej_lokalizacji__folderu.aspx

> Folder Moje Dokumenty mnie nie interesuje. Swoje Dokumenty trzymam gdzie
> indziej.
> A co napisałeś w poprzednim poście? Napisałeś, że w rejestrze zmieniasz
> wpisy dościeżek instalacji programów.
> W związku z tym poprosilam Cię o wskazanie tego klucza w rejestrze.
> Czekam. Raptem to takie trudne dla Ciebie się stało?

Pisałaś, że chcesz dokumenty domyślnie zapisywać na innym dysku, a takim
tonem
to sobie zapytaj chłopakow z pl.comp.os.ms-windows.xp. Jak ich nie
zirytujesz
to może Ci odpowiedzą.

--
Wiesław