Re: do poczytania i refleksji

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 20:37:55 MET DST

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:h44d22$r77$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pawel" <pawelek456@googlemail.com> napisał w wiadomości
>
> Prawo o Zamówieniach Publicznych jest cholernie niedoskonałe. Zwłaszcza w
> sektorze komputerowym.
> Trudno jest tak się opisać by dostać to, czego naprawdę się chce.
> Chciałbym COMPAQA a dostanę SQUADAKA :)

No skoro warunkiem wygrania przetargu jest w 100% cena, to dlaczego mialoby
byc inaczej :)

A nie mozna w warunkach zamowienia ustawic np. 4letniej gwarancji NBD np w
calej Polsce? Taka daje np DELL (oczywiscie kosztuje to nieco wiecej niz
normalnie). Nie wydaje mi sie, zeby niewielcy skladakowcy byli w stanie
zapewnic taki support.

Pozdrawiam
Michal