Re: Czy przedłużacz USB może pogarszać zasilanie przez USB?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 19:34:37 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Trzeba się uczyć :)

Za stara już jestem, żeby się wszystkiego nauczyć :-(

> No to już wiadomo przynajmniej, że LAN. Czyli pewnie Ethernet.

O, tak. Nie wiedziałam, że to o to chodzi, sorry :-)

> No to albo nie Ethernet, ale zrobili własny standard, w któ-
> rym to przypadku zawsze możesz sobie założyć przejściówkę i
> mieć ich gdzieś. Albo złapać jakiegoś fachowca nie z ich
> firmy, żeby zacisnął kabel tak, żeby działał.

> Super, ale nie o to chodzi w elektronice, żeby od ręki takie
> rzeczy robić, ale by firmy trzymały się narzuconych standar-
> dów. Jak już firma swój własny Ethernet wymyśla to należy im
> to delikatnie wyperswadować lub zrezygnować z usług.

Nie, raczej kupił na tej giełdzie elektronicznej za Stodołą schrzaniony kabel.
Ta firma, która tu jest jest od samego początku istnienia osiedla (35 lat)
i za żadne skarby świata bym jej nie zamieniła na inną. Najpierw były
anteny azart, potem kablówka z gniazdka zbiorczego (super odbiór i za
darmo), teraz kablówka (70 programów) płatna 41 zł (kabel już ciągnięty na
życzenie indywidualne lokatora), bo administracja i ta firma muszą
zarabiać (synowie Właściciela podrośli, pochajtali się i doszły żony,
dzieci, więc forsy musi rodzinna firma zarabiać dużo, dużo więcej).
Internet (w nocy najszybszy) - 73 zł m-cznie. Do grudnia 2008 r. internet
miałam od nich za darmo (przez parę lat), ale teraz czasy się zmieniły w
związku z tym co napisałam wyżej.. Mam na korytarzu jeszcze skrzynki firm
Aster i Porion, ciągle podrzucaja ulotki, proszą się nachalnie, ale
dostawcy internetowego nie zmienię. Trochę się rozpisałam, przepraszam :-)

--
animka