Re: MAX dla IDE/ATA to 70MB/s - CZY TO ŚCIEMA???

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 16:58:35 MET DST

> chodzi o tę przejściówkę:http://tinyurl.com/l3q68p

co do tego ściemniania to widzę, że BESZCZELNE ŁGANIE co do parametrów
sprzedawanego sprzętu jest juz normą! Otóz tak np. Transcend
TS16GSSD25-S (SLC!!!), nie ma żadnego 70MB/s odczytu tylko coś około
Jak to widać w opublikowanych tu:
http://www.anandtech.com/printarticle.aspx?i=3133
benczmarkach...
(i to mimo, że na swych oficjalnych stronach Transcend zapewnia że to
70MB/s)
http://tinyurl.com/ks4n9t

Tak więc może ci z Chin rzeczywiście są uczciwi...

P.S. przepraszam za powielenie postu ale to nie moja wina, serwis
Google albo moja przeglądarka coś zrobili bez mojej woli...