Re: maly i wielki komputer w jednym - netbook jako stacjonarny - da sie?

Autor: o <najswiezy_at_op.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 15:16:42 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia_NOSPAM_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h42t4s$r3l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

wygodnie przy 1,2 ghz i 512 ram nie jest, to prawda.
ale napewno wygodniej będzie już przy atomie 1.6 i 1 lub 2 GiB ram.

> Znać, że wątkotwórca nie wybrzydza w kwestii komfortu korzystania z
> komputera :) W związku z powyższym zaryzykuję twierdzenie, że jego
> wymagania spełni każdy netbook + aktywny hub USB :D

powiedzcie mi jeszcze proszę, czy taki notebook lub bardziej mnie
interesujący nEtbook podczas pracy z zewnętrznym crt/lcd może być zamknięty
(ekran na klawiaturze) i czy wtedy ekran jest wygaszony? (o ile ma to
jakiekoolwiek znaczenie dla matrycy note/netbooka)?