Re: Pavilion dv3660 - BIOS i XX

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 10:20:15 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 2009 19:11:54 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Dlaczego musi?

Bo taki jest "prikaz" gory. W calej firmie ma byc jeden system i koniec.

> 2) To trzeba było kupić inny komputer. Od lat powtarzam, że
> notebooki to systemy "zamknięte" i raczej należy zakładać,
> że jak kupuje się notebooka np. z Vistą, to trzeba tej
> Visty używać.

Mnie to mowisz?:) Problem w tym ze ktos sobie upatrzyl wlasnie ten konkretny
model. Absolutnie nie precyzyjac ze ma byc z XP.. dopiero potem sie okazalo.
A ze to ktos wlasnie z "gory", to sam rozumiesz - zero dyskusji. ma byc
kupione i juz. W 100% sie zgadzam z tym co napisales.. tyle ze to teraz i
tak nie ma znaczenia.
Uzylem nLite. System poszedl, teraz mam gigantyczna zagwozdke ze
sterownikami bo HP udostepnie tylko dla Visty i *nie* zamierza wspierac XP.
A dla zainteresowanych - tam jest BIOS H2O Inside, zamiast Award lub Ami.
Silnie zmodyfikowany.. i faktycznie mozna co najwyzej zmienic date,
kolejnosc napedow czy zalozyc haslo. No, wlaczyc jeszcze technologie
wirtualizacji.. i tyle.
Wprawdzie jestem niemal pewien ze mozna jakos wlaczyc menu zaawansowane..
konsultant HP nie zaprzeczal temu,jedynie twierdzil iz polityka HP zabrania
mu podawac takich informacji.

--
Mark