Re: Plyta do Core2 Duo

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 10:05:43 MET DST

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:1icws9mxidp9e$.dlg@smutas.org...

> Wymień jeszcze resztę "gratów", które chcesz podłączyć.
> Np. 3 urządzenia PATA dyskwalifikują spory procent płyt, albo wymagają
> dodatkowych nakładów.

Zadnych cudow, dwa dyski SATA w RAID, jakas nagrywarka i grafika (w szafie
lezy jakis Radeon 512MB na pci-e, nie pamietam nawet co to za karta, ale
dolaczali do niej company of heroes bodajze) + ewentualnie przyzwoita karta
dzwiekowa.

Znalazlem Asusa P5N-D, ktory poza Wifi spelnia raczej moje wymagania, ale
jesli jest cos lepszego w tej cenie, to jestem otwarty na propozycje.

Pozdrawiam
Kamil