Re: do poczytania i refleksji

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Tue 21 Jul 2009 - 06:54:35 MET DST

> ja tylko z ciekawosci. czy naprawde te 20 laptopow i troche sprzetu
> pomocniczego to jest wiadomosc warta takiego szumu? jesli nawet ten
> przetarg jest "zoptymalizowany" na konkretne modele czy linie, to te
> laptopy sa chyba rozprowadzane przez kilka firm. niech sie wiec tluka,
> ktora sprzeda taniej. nie sadze, by lenovo czy inan duza firma maczala
> palce w matactwach wartych 20 laptopow. <rs>

A ja *w ogóle* nie rozumiem, w czym problem.

Gdyby ten (czy dowolny inny) przetarg był rozpisany pod konkretnego
dystrybutora, to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że to jakaś tam
forma korupcji, czy czegoś (chociaż też niekoniecznie, bo ktoś może
uczciwie preferować np. byłego pracodawcę i dać kolegom wyrobić targety
z czystej sympatii, bez żadnych motywów korupcyjnych).

Ale tutaj mówimy raptem o rozpisaniu przetargu pod konkretne modele
sprzętu, które można kupić od wielu dystrybutorów - i naprawdę nie widzę
nic dziwnego w tym, że przyszli użytkownicy tych laptopów chcą kupić
konkretne modele, a nie jakieś przypadkowe najtańsze trupy.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com