Re: [Absurd] podwójny kabel USB

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 23:53:02 MET DST

"Kucing" <kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com> wrote in message
news:wbh2vj6liqci.dlg@kucing.ing...

> Dlaczego tylko ostatni link ma sens? Czy dlatego, że najtańszy? Przecież
> wszystkie są praktycznie identyczne...

tyle ze tamte kosztuja 25 bez przesylki a za 20 mozna miec kabel,
przesylke i obudowe sony na jakis starszy wyszarpany z laptopa dysk

nie wyglada zeby sie specjalnie roznily miedzy soba, jednak gdybym mial
wybierac to hama, albo ten z kieszenia - ktos zdecydowal sie je firmowac
wiec jest szansa ze faktycznie beda dzialaly w przeciwienstwie do noname
kosztujacego 5 pln na ktorym zarabia jeszcze conajmniej producent i
sprzedajacy - a i pewnie jakas hurtownia

nie mam zludzen ze te firmowe kabelki sa znacznie lepsze ale jest szansa
ze nie byly robione najtaniej jak sie da, a i byc moze producent wyrywkowo
sprawdzil jakosc ;)