[Absurd] podwójny kabel USB

Autor: Kucing <kucing_at_h.u.s.h.m.a.i.l.com>
Data: Mon 20 Jul 2009 - 14:55:36 MET DST

Jakieś pół roku temu kupiłem sobie dysk zewnętrzny 2,5'. Z dyskiem dostałem
podwójny kabel USB, czyli z jednej strony jest wtyczka mini-USB (do dysku)
a z drugiej dwie wtyczki USB (do komputera, ewentualnie innych urządzeń).
Po pół roku używania doszedłem do wniosku, że warto kupić drugi taki
podwójny kabelek USB. I tu spotkało mnie coś, co wyjątkowo mnie zaskoczyło.
Otóż takich kabli nie da się kupić... Nie ma ich na Allegro, na innych
aukcjach, w sklepach internetowych. Towarzysz Google pokazuje, że wielu
ludzi pyta się o nie a one po prostu są niedostępne. Ludzie otrzymują
pojedyncze sztuki wraz z zakupem dysków. Toż to jakiś absurd. Kabel ten
jest śmiesznie prosty w budowie a mimo to praktycznie nigdzie nie można go
dostać. Jeszcze raz przypomnę, że chodzi o kabel USB do podłączania
zewnętrznych dysków twardych 2,5'.
Jakby ktoś przypadkiem znał miejsce gdzie taki kabel można kupić, proszę o
info.

--
- Kucing -