grafika PCI (nie Express)

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Jul 2009 - 12:47:52 MET DST

Szukam małej (wymiarami) i niedrogiej karty graficznej na szynę PCI (nie
PCI-e).

Wszystkie złącza PCI-e mam już zajęte, a potrzebuję podpiąć trzeci monitor.
Wyorażam to sobie w ten sposób, że owa karta (z natury wolniejsza) będzie
wyświetlać tylko podstawowy plupit (z aplikacjami typu Intenet, poczta, word
processing itp), a mój obecny Radeon 3870 (tak jak do tej pory) - na jednym
wyjściu np. główne okno edytora NLE do obróbki wideo, a na drugim -
pełnoekranowe video z tegoż edytora...

Co o tym sądzicie, i gdzie szukać takiej taniej karty?