Re: stacja 5,25

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 17:24:01 MET DST

"RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> wrote in message
news:h3seli$aqe$1@node1.news.atman.pl...
> Pewnie chce odczytać dane ze starej dyskietki.

no to troche przyspal, prawda? ;)

> Przed upowszechnieniem tanich nagrywarek i płyt CD ten "zabytek"
> był powszechnie używany do archiwizacji danych i kolekcjonowania
> programów.

alez ja sobie z tego doskonale zdaje sprawe, mialem, uzywalem, zarowno
w pc jak i w c64, zrozumialbym takie pytanie dajmy na to 10-15 lat temu,
ale dzisiaj?

jezeli ta dyskietka lezala ostatnie 10 lat (a zalozenie to jest
calkiem prawdopodobne - 10 lat temu mogl spokojnie nagrac to juz
na cdr czy przeniesc na 3,5 cala) to dzis prawdopodobnie bedzie nie
do odczytania

te dyskietki zabija byle paproch, lekkie zgiecie, ze o jakimkolwiek
polu magnetycznym nie wspomne ;)