[OT] DVD do 100zł, jaka grupa

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Sat 18 Jul 2009 - 01:13:33 MET DST

Witam.

Proszę o wybaczenie za off topic ale nie znam odpowiedniej grupy, na
hasło video lub dvd znalazłem jedynie alt.pl.cdr.dvd.video na której
jest kilka wątków.. . Myślałem o pl.rec.dom ale to też raczej
nieodpowiednia. Czy ktoś byłby tak wyrozumiały i podał nazwę grupy aby
tam dać zapytanie? Albo pomógł w wyborze? Dziękuję.

Chcę kupić rodziom odtwarzacz dvd, stary się zepsuł, taki do ok 100zł i
nie wiem jaki wybrać na Allegro. Jest tego od groma. Jakiś używany.
Wyślę go rodzicom i chodzi o to aby podłączyli i było, aby menu było
proste i przejrzyste, czytał zdjęcia i wszystkie płyty, te z gazet i te
nagrane na na kompie, filmy z komórki co wyślę jakieś.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?