Podłączenie komputera do TV

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 20:56:23 MET DST

Mam kartę Matrox P650 i do telewizora podłączam
ją za pomocą S-Video. Ściślej z wyjścia nr 2 przez
przejściówkę DVI - D-SUB, a następnie kabel
Matroxa D-SUB Video/Svideo.
Kabel, który mi się ostał posiadając kartą Matrox G550.

Problem następujący - po zakupie nowego telewizora
LCD okazało się, że ten nie ma wejścia S-video.
Złącze kompozytowe, to archaiczne mnie nie zadawala...
Jakieś propozycje?
Podobno na złączu D-SUB są sygnały RGB,
które?
Czy może je podłaczyć do TV i wszystko będzie chodziło?

Genralnie stanałem przez problemem podłączenia komputera
do TV, który nie ma wejscia S-Video.