Re: a może windows 7 RC ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 09:53:17 MET DST

"Quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4a6011f7@news.home.net.pl...

> Skladalem swoj zestaw a ceny porownywalem miedzy ceneo.pl a ichnim
> odpowiednikiem. 20% taniej wyszlo mi u nas.

a jaki to sprzet jezeli mozna?

> Ogolnie kiepsko u nich z dostepnoscia wielu rzeczy.

e, wiekszosc normalnych rzeczy jest gdzies dostepna, a wynalazki
(bardziej wypasione radiatory na cpu, chlodzenie wodne, nietypowe
peryferia) zawsze mozna sprowadzic z ebaya czy jakiegos sklepu w uk

> Mozna dostac owszem ale wybor u nas jest o niebo wiekszy.

tak jak pisalem, moim zdaniem rynek najtanszych komponentow jest wiekszy
i bardziej konkurencyjny w polsce - jak by nie patrzec zarabia sie tam
o wiele mniej i klientow jest wiecej

natomiast czesci od kilkudziesieciu euro w gore sa conanjmniej porownywalne
a nierzadko tansze