Re: Klatka na dyski

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 09:41:26 MET DST

On Thu, 16 Jul 2009 18:16:15 +0200, "radxcell" <sp____ks@o2.pl> wrote:

>za cieplo...

Ta tak. Ala ja mam w jednym kompie taką klatkę na 4 dyski SATA ale z
kieszeniami. I ta ma z tyłu dodatkowy wiatrak chłodzący. Od roku
chodzą tam 4 sztuki dysków Seagate 1TB z seri ES2 (firmware
zaktualizowany jak tylko było info o kłopotach ;-) ) w RAID5
podłączone do RAID-owego kontrolera Adapteca. Robi to za NAS (pod
kontrolą FreeNAS z 1GB flasha na IDE) dla kilkunastoosobowej grupy
roboczej wieć dość intensywnie jest wykorzytywane. Zero jakichkolwiek
problemów - np. transfer FTP mam stabilnie na poziomie 11,4-11,6 GB
czyli tyle ile wyrobi karta sieciowa.

Zdrówko