Re: a może windows 7 RC ?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 08:06:17 MET DST

Quent napisał(a):

> Skladalem swoj zestaw a ceny porownywalem miedzy ceneo.pl a ichnim
> odpowiednikiem. 20% taniej wyszlo mi u nas.
> Ogolnie kiepsko u nich z dostepnoscia wielu rzeczy.
> Mozna dostac owszem ale wybor u nas jest o niebo wiekszy.

Po prawdzie to opisaną wyżej metodą zweryfikowałeś porównywarki cen
(które jak mam wrażnie stały się tubą marketingową i podawane przez nie
informacje trzeba traktować jak reklamę a nie ofertę) a nie rynek
podzespołów komputerowych ;) który najwyraźniej w UK ma inną specyfike
niż u nas bo tam jest najwyraźniej dużo mniej "majsterkowiczków" i co za
tym idzie tam zwykle kupuje się gotowe komputery a nie montuje z cześci.

W każdym razie, zrobiłem krótki tour i tak:

E8400 - UK ok 120 funtów w PL ok 670 zł
ASUS P5Q Deluxe - UK ok 130 funtow w PL ok 650 zł

j.