Re: [NTG] a może windows 7 RC ?

Autor: PSYLO <PSYLO.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 07:25:32 MET DST

Szymon von Ulezalka pisze:
> czy znowu trzeba bedzie sobie wymieniac sprzet np 2-3 letni "bo to
> zabytek" (tak jak to bylo czesto z vista)?

Po pierwsze - Vista to nie był system przeznaczony dla 2-3 letnich
komputerów, tylko dla *nowych*, warto o tym pamiętać również w przypadku
7. Windows 7 RC1 zainstalowałem jakiś czas temu na blisko 3 letnim
laptopie HP i wykrył sobie podczas instalacji automagicznie wszystko
(jednym z kroków instalacji jest konfiguracja WLAN, oczywiście już w
pełni działającego).

--
PSYLO