Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!

Autor: games <games_at_games.home.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 23:45:37 MET DST

> jest tam tabelka: http://www.solidata.hk/onlineshopitems/p2.htm
> i cena w USD oraz Euro, tak więc (w/g dzisiejszych notowań dolara:
> http://waluty.onet.pl/) mamy: $116 x 3.06zł = 355 zł

> koszt przelewu jest 0zł przez PayPal:
>
> https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=p/ema/index-outside

> VAT z tego jak dotąd to 78zł więc razem: 433zł

> co do cła to jeszcze nie sprawdziłem ale sądząc po "jakości" twych
> dotychczasowych (dez)"informacji" to z pewnością też wyjdzie duuuuuużo
> mniej niż te twoje 100zł...
>
> czy to tak właśnie (jak ty) oblicza się ceny w polskich sklepach? ;>

116.00 USD = 353.778 PLN + oplaty paypal zapytaj sprzedawcy czy nie
dolicza przypadkiem bo wyjdzie tyle samo co przelew bankowy.

Cla na elektornike nie placisz ale placisz za odrawe celna to i tak masz
taniej w polsce.

Ja moge miec takiego SSD za pol tej ceny ale nie dla psa kielbasa.

"jak ktos sie urodzil pizdom to kanarkiem nie zdechnie"