Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 23:30:50 MET DST

On Jul 16, 10:07 pm, games <ga...@games.home.pl> wrote:

> Pierwszy z brzegu :
>
> http://www.allegro.pl/item679968377_ssd_2_5_32gb_165mb_s_95mb_s_dual_...
>
> 369zl
>
> a ta oferta z HK to 990HK$  czyli 389zl

jest tam tabelka: http://www.solidata.hk/onlineshopitems/p2.htm
i cena w USD oraz Euro, tak więc (w/g dzisiejszych notowań dolara:
http://waluty.onet.pl/) mamy: $116 x 3.06zł = 355 zł

> koszt przelewu bankowego 100zł
koszt przelewu jest 0zł przez PayPal:

https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=p/ema/index-outside

> VAT22% 574zl

VAT z tego jak dotąd to 78zł więc razem: 433zł

> clo kjakies 100zl

co do cła to jeszcze nie sprawdziłem ale sądząc po "jakości" twych
dotychczasowych (dez)"informacji" to z pewnością też wyjdzie duuuuuużo
mniej niż te twoje 100zł...

czy to tak właśnie (jak ty) oblicza się ceny w polskich sklepach? ;>