Re: a może windows 7 RC ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 22:59:35 MET DST

"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message
news:h3neib$ibj$1@node1.news.atman.pl...
>Podobno kompatybilna z XP, a co za tym idzie sterownikami pod XP.

ja tam jestem zdania ze kazdemu moze sie zdarzyc wpadka, vide me -
linijke wyzej, ale juz nie przesadzajmy ;)

kompatybilna w znaczeniu - jest to kolejny system w linii NT,
programy w znakomitej wiekszosci beda dzialaly poprawnie,
sterowniki (przynajmniej niektore) da sie wrzucic z visty,
ale sterowniki z xp to juz nie ta bajka

zwlaszcza ze w przypadku przesiadania sie na w7 warto juz
(ze wzgledu na ram) pomyslec o 64 bitach, a sterowniki do xp x64
dla znacznej czesci sprzetu nigdy nie powstaly

zreszta, tak jak zwykle - nowy sprzet stery do w7 ma lub bedzie
mial, a instalacja tego systemu na zabytkach sensu i tak nie ma