Re: a może windows 7 RC ?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 20:24:33 MET DST

  Mark pisze:
> [...]

No to teraz przeczytaj sobie:
http://www.pcworld.pl/news/347724/Windows.7.za.499.zl.swiatowym.hitem.w.przedsprzedazy.html

Wklejam kawałeczek tekstu:

Windows 7 za 499 zł. światowym hitem w przedsprzedaży

Nocne udostępnienie Windows 7 w przedsprzedaży na terenie Stanów
Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady i Chin okazało się strzałem w
dziesiątkę. Najnowszy system operacyjny Microsoftu przez osiem godzin
sprzedał się lepiej niż Vista w ciągu 17 tygodni od własnej prapremiery.
Okazuje się, że również polski sklep Vobis udostępnił w ofercie najnowszy
OPS Microsoftu. Jego cena w Polsce wynosi 499 złotych.

--
animka