Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 19:12:30 MET DST

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości
news:h3l5cv$ofm$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Jak wczesniej pisalem padła mi karta 7600gs, juz definitywnie - czarny
> ekran, aktualnie siedze na s3trio 1mb :)
>
> No i zastanawiam sie nad wyborem nowej karty - nie zakładał bym tego
> tematu gdyby nie jedna rzecz co do ktorej mam watpliwosci - mianowicie
> przeczytalem o czyms takim jak "Karta ograniczajaca procesor" wynika z
> tego ze zbyt wydajna karta ogranicza adekwatnie słaby procek
>
> moj staruszek to: 1gb DDR / 3200+ athlon 64 (bodajze 2,2ghz) / DFI lan
> party ultra-d

> [...]

Jak do Crysis to żadna karta nie będzie za szybka do twojego CPU :). Wiele
tez zależy od rozdziałki jakiej używasz - im wieksza tym większe obciążenie
dla karty (natomiast rozdzielczość nie ma wpływu na CPU). R4650/4670 da się
znaleźć w wersji pasywnie chłodzonej (czyt. bezgłośnej). Do kompa dołóż
drugi GB RAM.