Re: znaczenie kolorow kabli sygnalowych w obudowie Chieftec

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 18:24:07 MET DST

Użytkownik "Schweinchen" <kupa@islam.de> napisał w wiadomości
news:h3ngmf$tq5$1@news01.versatel.de...

> "STranger" <piszna@berdyczow.au>

> Ale plus-minus ma znaczenie tylko przy hdd led i power led, reszta nie ma
> polaryzacji. I najczesciej jest tak, ze napisy na "wtyczuszkach" maja byc
> skierowane w strone brzegu plyty glownej.
>
> Andy

Dlatego najlepiej zacząć od podłączenia samego Power_SW. Przy nieprawidowym
jego podłączeniu nic się na pewno nie zepsuje, bo po prostu płyta się nie
włączy. A jak już ustali się prawidłowa pozycję tego wtyku (kierunkowość
napisów względem brzegu płyty), to można analogicznie (w tym samym kierunku)
wsadzić resztę kabelków. Ale i tak nie ma prawa nic się popsuć przy
odwrotnym podłączeniu (sprawdzone wielokrotnie przy płytach ECSopodobnych i
zasilaczach low-end); chyba żeby podłączyć o jeden pin za daleko lub za
blisko, wtedy nie wiem.