Re: Problem ze starą kartą (radeon)

Autor: Taz <turbogroszek_at_plusnet.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 17:03:51 MET DST

> Jumpera na razie nie ruszaj.
> Za mało info podałeś, jaka to płyta głowna, jaki tryb AGP obsługuje?
> Jeśli nie wiesz to posłuż się programem CPU-Z,zrób zrzut info do pliku txt
> i wklej tutaj fragment o plycie głównej.

> pozdrawiam
> STranger

U mnie tej karty nie zakładałem, ja mam PCI Express x16. Natomiast dałem tę
kartę 2 osobom i stwierdzili to co ja, a jakie płyty mają tego nie wiem.
Znajomy, który mi ją dał tez miał problem, więc myślę, że ewidentnie wina
karty. Mówiłem oczywiście o jumperze na karcie graficznej i to ostatnie co
mogę sprawdzić, w sumie są 3 kombinacje bo jest 3 - pinowy, ale wolałem
zapytać.