Re: Jaka plyta + procesor

Autor: STranger <piszna_at_berdyczow.au>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 16:10:12 MET DST

Majdan pisze:
> Chce na jakies czas - ok 2 lat - kupic zastepcze bebechy do mojego
> padnietego kompa
> w gre wchodzi plyta + procesor
> Mam pamieci ddr 1 2x512MB 1x1GB, karte graficzna na AGP, zasilacz chieftek
> 450W
>
> Zastanawialem sie nad jakims abit + athlon ale na allegro juz wszystko jest
> wysprzedawane

CO masz na mysli - "wysprzedzawane"? :)
Akurat ja zamierzam za kilka dni wystawić moją starą płyte na socket A -
Abit NF7-S ver 2.0 i bartona 2500. Sprawdzaj regularnie allegro to
trafisz na te aukcje. Na cenie mi nie zależy, bedzie BCM od 1zł.

> Poleccie mi cos ciekawego tak do ok 150zl

Polecam powyższe, pewny sprzęt i sprawdzony.

--
pozdrawiam
STranger