Re: Netbook - długa praca baterii, co wybrać

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Jul 2009 - 15:02:50 MET DST

Użytkownik wrote:
> Witam,
>
> Jestem zdecydowany na zakup netbooka (mam tutaj na myśli małego
> laptopa z ekranem nie większym niż 10,1'').
>
> Chcę wydać maksymalnie 1500 zł brutto (optymalnie 1200 zł) i
> chciałbym prosić o Waszą radę, jaki netbook mieści się w tym zakresie
> cenowym i spełnia poniższe warunki:
>
> 1. Ekran 10,1'' lub 10''

Np. MSI Wind U100

> 2. Duże i wygodne (oczywiście w miarę możliwości) klawisze - 90%
> użycia komputera to pisanie tekstów,

Np. MSI Wind U100

> 3. Maksymalnie długi czas pracy na bateriach (realnie - minimum 4
> godziny pisania)

Np. MSI Wind U100 z powiekszonym fabrycznie do 6 ogniw akumulatorem.

?

> 5. Windows XP (lub ewentualnie bezproblemowa instalacja tego systemu).

Np. MSI Wind U100 zakupiony wraz systemem XP

> 6. Mała waga - do 1,5 kilograma.

Np. MSI Wind U100 z powiększonym akumulatorem(jak w pkt.3) ~1,2kg

> 7. (Ewentualnie) Wbudowany modem hsdpa lub łącze PCMCI (lub inny
> prosty sposób na uzuskanie dostępu do internetu z karty sim bez
> telefonu)

Np. MSI Wind U100 z wetknietym w port USB modemem (sprzedawanym
za przysłowiową złotówkę z abonamentem na dostęp np. w PLAY).

~1300zł
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/394134

miab