Re: Jaka max prędkość na ATA/100?

Autor: Alojzy Zakalec <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Wed 15 Jul 2009 - 13:02:54 MET DST

> czyli bezwzględnie wyjdzie tego duużo więcej niż w IDE, z tego wynika,
> że opłaca się stosować przejściówki SATA->IDE?

sorry, głupoty piszę bez zastanowienia, ktoś mnie zagadał...

oczywiście, że Z TEGO wynika, że przejściówek SATA->IDE + dysk SATA
się nie opłaca kupować, lepiej kupić po prostu dobry dysk IDE

Ale czy to NA PEWNO jest prawda, że realny transfer UDMA jest na
poziomie 75-80% deklarowanego (100/133) i to dlatego producenci podają
transfer ich SSD analogicznych modeli na IDE o połowę mniejszy niż na
SATA?

I dlaczego jest na 75%-80%, z czego to wynika?